Як оплачується велоінфраструктура в країнах ЄС?
Як стимулювати користування велосипедом на державному рівні?
Які практики країн ЄС варто імплементувати Україні?
Відповіді на дані питання дає дослідження систем фінансування велоінфраструктури дев’яти країн ЄС:
- Лідерів велосипедного руху: Нідерландів, Данії, Німеччини;
- Впевнених середнячків: Бельгію, Францію, Австрію та Велику Британію;
- Країн подібних до України: Угорщини, Чехії, Словаччини.
Бонусом є інформація про практики США та Нової Зеландії.
Найкращі практики ЄС трансформовані в ряд пропозицій для України:
- Створити національну програму (стратегію) розвитку велотранспорту;
- Створити фінансовий механізм для реалізації велосипедної стратегії;
- Оновити нормативну базу (будівельні норми, ПДР, ДСТУ) для будівництва велоінфраструктуру;
- Створити механізм систематичного збору інформації про велорух;
- Створити місцеві програми розвитку велоінфраструктури;
- Стимулювати населення користуватися велосипедами через фіскальні механізми (зниження ставок ПДВ на купівлю велосипедів).
Дослідження проведене Асоціацією велосипедистів Києва
Авторки дослідження: Олена Чернишова та Ксенія Семенова
Цю публікацію було створено за підтримки Європейського Союзу, Представництва Фонду імені Гайнріха Бьолля в Україні, та Посольства Великої Британії в Україні